Egy szolgáltatást szeretnék igénybe venni, ezért megkerestem négy szimpatikusnak tűnő vállalkozót, hogy árajánlatot kérjek be tőlük, és dönteni tudjak.
Mindegyik azt ígérte, hogy 24 órán belül visszahív vagy e-mailben jelentkezik.
Közülük egy a hívásomkor felvette a telefont, s amikor rájött, hogy ez hosszabb beszélgetés lesz, nagyon kedvesen kért 2 órát, majd pontosan két óra múlva vissza is hívott. Figyelmes volt, megígérte, hogy még aznap este elküldi árajánlatát.
Egy másik is visszahívott, ő jelezte, hogy csak hosszú idő múlva tudja vállalni a munkát, de szívesen küld elvi árajánlatot, ha megfelel a későbbi határidő.
E két cég meg is küldte az árajánlatokat, az elsőt választottam, két nap múlva le is szerződtünk.
Öt nappal később felhívott a harmadik vállalkozó, és sürgetve kérdezte, hogy miről lenne szó. Udvariasan megköszöntem a jelentkezését, és jeleztem, hogy már választottam szolgáltatót a feladathoz, a felkérés nem aktuális. Erre dühkitörést kapott az illető, lehordott engem, az ügyfelet, hogy ha már jelentkeztem – öt nappal korábban -, akkor miért nem vártam meg az ő kihagyhatatlan ajánlatát. Szerinte az a szolgáltató, akit választottam, ismeretlenül is, alkalmatlan a feladatra, és a „hülye ügyfelek” nem értenek hozzá, biztosan rosszul választottam, magamra vessek.
A negyedik szolgáltató nem hívott vissza.
Úgy tűnik, elégedett leszek azzal, akit választottam, ezért ha tényleg nem csalódom benne, szívesen ajánlom őt másnak is a jó munkájáért és az udvariasságáért cserébe. Az említett vállalkozónak meg ajánlanék inkább néhány fejlesztő tréninget például konfliktuskezelés, kommunikáció illetve ügyfélkezelés terén.
Jártatok már úgy, hogy egy vállalkozó kioktatott Benneteket?