Visszahívás

Egy szolgáltatást szeretnék igénybe venni, ezért megkerestem négy szimpatikusnak tűnő vállalkozót, hogy árajánlatot kérjek be tőlük, és dönteni tudjak.

Mindegyik azt ígérte, hogy 24 órán belül visszahív vagy e-mailben jelentkezik.
Közülük egy a hívásomkor felvette a telefont, s amikor rájött, hogy ez hosszabb beszélgetés lesz, nagyon kedvesen kért 2 órát, majd pontosan két óra múlva vissza is hívott. Figyelmes volt, megígérte, hogy még aznap este elküldi árajánlatát.
Egy másik is visszahívott, ő jelezte, hogy csak hosszú idő múlva tudja vállalni a munkát, de szívesen küld elvi árajánlatot, ha megfelel a későbbi határidő.
E két cég meg is küldte az árajánlatokat, az elsőt választottam, két nap múlva le is szerződtünk.
Öt nappal később felhívott a harmadik vállalkozó, és sürgetve kérdezte, hogy miről lenne szó. Udvariasan megköszöntem a jelentkezését, és jeleztem, hogy már választottam szolgáltatót a feladathoz, a felkérés nem aktuális. Erre dühkitörést kapott az illető, lehordott engem, az ügyfelet, hogy ha már jelentkeztem – öt nappal korábban -, akkor miért nem vártam meg az ő kihagyhatatlan ajánlatát. Szerinte az a szolgáltató, akit választottam, ismeretlenül is, alkalmatlan a feladatra, és a „hülye ügyfelek” nem értenek hozzá, biztosan rosszul választottam, magamra vessek.
A negyedik szolgáltató nem hívott vissza.
Úgy tűnik, elégedett leszek azzal, akit választottam, ezért ha tényleg nem csalódom benne, szívesen ajánlom őt másnak is a jó munkájáért és az udvariasságáért cserébe. Az említett vállalkozónak meg ajánlanék inkább néhány fejlesztő tréninget például konfliktuskezelés, kommunikáció illetve ügyfélkezelés terén.

Jártatok már úgy, hogy egy vállalkozó kioktatott Benneteket?

Tóth Zoltán András