„A mókus is patkány, csak jobb a sajtója” – szól a Public Relations egyik gyakran emlegetett szlogenje.
Manapság szebbnek, jobbnak akarunk látszani, mint a valóság. Sokakhoz eljutni, bizalmat ébreszteni, érdekesnek tűnni – olyan feladat, ami egyeseknek jól megy, másoknak kevésbé.
A szimpla tökéletesség nem olyan kelendő. A tökéletlen, a gagyi, ha csicsásan van csomagolva, van körítés, izgalmas sztori lengi körül, jól networköl, akkor jobban elkel.
Ha azt akarja a tökéletes, hogy vegyük észre, akkor ő is kitalál magáról egy képet, és elkezdi azt terjeszteni. Vagy ellenkezőleg, ő marad tökéletes, és megvárja, míg mi a gyenge próbálkozások helyett, megtaláljuk őt.
Te találtál már úgy tökéletes terméket, szolgáltatást, hogy az nem állt be a reklámdöpingbe, alig hirdette magát?